Aangekomen!

16 december 2015 - South Kuta, Indonesië

We zijn aangekomen in Bali! Een lange vlucht van 17 uur, maar dat is al snel vergeten na aankomst in het warme Bali. Wat in de reisboekjes staat omschreven klopt: zeer vriendelijke mensen en Brian wordt door iedereen hartelijk welkom geheten.

Het eerste hotel waar we verblijven heet Puri Bambu. In het dorpje Jimbaran, in het zuiden van Bali, op een kwartier afstand van het vliegveld in Denpasar. Op 5 minuten lopen van het strand, dat iets idyllischer staat omschreven in de reisboekjes dan het in werkelijkheid is.

Gelukkig is er in het hotel een zwembad en de eerste dagen hier bestaan voornamelijk uit zwemmen, eten, zwemmen, slapen, zwemmen, eten en oja zwemmen! Als het aan Brian ligt, liggen we de hele dag in het zwembad. En een mijlpaal voor Brian: hij kan drijven met zijn bandjes zonder hulp van papa of mama! “ Ik kan het al helemaal zelf!”

Het regenseizoen heeft zich de eerste dagen rustig gehouden, maar nu dienen de echte tropische regenbuien zich aan. Maar dat mag de pret niet drukken, stampen door de plassen met je sandalen geeft ook veel schatergelach. En hier zijn de plassen warm als je er doorheen loopt!

In het zwembadand jump! Regenseizoen

Dan een greep uit Brian zijn uitspraken:

Staand onder de douche worden zijn haren gewassen. Brian zegt: “nu word ik helemaal mooi.” Op de vraag, voor wie dan, is zijn antwoord: “voor de meisjes!”. Tja, je kan er niet vroeg genoeg bij zijn J.

Na het opstaan: "Kom Brian, we gaan eten", zegt hij: "Nee, we gaan niet e-ten, we gaan ont-bij-ten!"

1. Saskia:
    18 december 2015